Blogia
101010

Oglejte si Taking Back the Waves Streaming Torrents gomovies Streaming Online dual audio

Writer Genevieve Clay-Smith Taking Back the Waves

 

 

  • Runtime - 15 minut
  • Taking Back the Waves je film z Paulom Nunnarijem. Paraolimpijščina, Paul Nunnari, potuje po avstralski svetovno znani obali in razkriva NSW Surf Lifesaving programe, ki pomagajo invalidom dostopati do plaže
  • Dokumentarni film
  • Država - Avstralija

To je nenavaden film, ki spodbuja razmišljanje (v bistvu različica z zombija žanra) z zanimivo premisi. Kaj pa, če bi se naši ogorčeni, prikrajšani senci resnično ganili na nas nekega dne? Zelo priporočljivo.

 

Všeč mi je, kako je ta videoposnetek hladen ... Im je surfer in mi je všeč. Najbolj radikalna stvar, ki sem jo že dolgo videl. Dobro opravljeno. Je to Zooey Deschanel. ali pa je nekdo drug. Sem pravkar videl SIMON. To je video Mikea Lucasa. Lepo vid, glasba je malo nadležno. Preveč moj akustični. Spomnim se tega, ko je prvič prišel z Will Smithom. DAN NEODVISNOSTI - kdorkoli. Neverjetno. Oh, dobil sem ga iz ZDA ali ZDA ... Med gledanjem tega sem dobil, če bi lahko naredil tisto, ki bi lahko lovila izstrelke in se pojavljala naključno in puščala vsako drugo letalo lol. Vau. Brez besed, da bi opisali te lepe ravnine ... Neverjeten pilot v ravnini, ki se premika. Rdečo letalo mi je všeč.

To, kar so naredili za peto pesem, je bila craaazy… bila je kreativna, mhaaad in samo noro ustvarjalnost. S svojim prijateljem sem to gledal v gledališču in se nismo mogli prenehati smejati. ne le film TERRIFYING, ampak je tudi precej smešen. Te ljudi sem gledal v Laguni že leta. Odličen kos. Bravo.

0 comentarios